Az Aon Hewitt nemzetközi, humán tanácsadással foglalkozó szervezet, valamint az AIESEC, fiatalok által vezetett nemzetközi nonprofit szervezet a 2011-es évvel ismét megrendezi nagyszabású Munkáltatói Márka Kutatását.
A felmérés célja az egyetemeken és főiskolákon tanulók, továbbá a pályakezdők és a már több éves munkatapasztalattal rendelkezők munkaerőpiacról alkotott véleményének feltérképezése.
Kíváncsiak vagyunk a Te véleményedre is!
Kattints ide a kérdőív kitöltéséhez!
Amennyiben a kérdőívet egészében kitöltöd:
* részt veszel nyereményjátékunkban, amelyben értékes nyereményeket sorsolunk ki: 1 db iPod-ot, 10 db 32 órás akkreditált tanfolyamot francia és angol nyelvből és 5 db Figyelő előfizetést
* minden kitöltő számára friss fizetési adatokat szolgáltatunk az általa megjelölt munkakörre
* a kutatás eredményeiről áprilisban olvashatsz részletesebben az együttműködő partnerek oldalain.