FÉLÉVKEZDÉSI INFORMÁCIÓK!

TÁJÉKOZTATÓ

a Bölcsészettudományi Kar hallgatói részére

1. Beiratkozással kapcsolatos tudnivalók:

–          Beiratkozás a NEPTUN-rendszerben: 2012. január 31. (kedd) 800 – február 4. (szombat) 2359!

–          Tárgyfelvétel a NEPTUN-rendszerben: 2012. január 31. (kedd) 800 – február 11. (szombat) 2359!

–          Bejelentkezési lap kitöltése és aláírása:

Nappali tagozatos hallgatóknak 2011. február 7. (kedd) 900 – február 13. (hétfő) 1400-ig (minden munkanapon 900-tól 1400-ig) a B/2-es épület alag­so­rában található Hallgatói Információs Központban (HIK).

Levelező tagozatos hallga­tóknak pedig az első konzultációs időpont alkalmával; aki az első konzultáción nem vesz részt, annak a Tanulmányi Csoport kipostázza a lapot a következő héten.

A félév tanulmányi időbeosztását itt találják: http://www.bolcsesz.uni-miskolc.hu.

A költségtérítés NEPTUNON történő befizetésének (beteljesítésének!!!) határideje: 2012. február 17.!

Az átutaláshoz szükséges gyűjtőszámla-tájékoztatót a NEPTUN-rendszer nyitóoldalán találják meg.

A gyűjtőszámlára átutalt, de oda meg nem érkezett pénzösszegekről szóló átutalási megbízás másolatát e-mailben a boltcsop@uni-miskolc.hu címre, vagy a Tanulmányi Csoport munkatársainak juttassák el, a kapott adatok birtokában tudjuk hozzárendelni a pénzösszegeket az egyéni gyűjtőszámlákhoz!

Amennyiben a költségtérítést nem magánszemély, hanem vállalkozó, gazdasági társaság, intézmény stb. fizeti, akkor a kari honlapról letölthető Számlaigénylő lapot szí­ves­kedjen teljes körűen kitölteni és a Tanulmányi Cso­portnak 2012. február 10-ig (péntek) levélben vagy személyesen eljuttatni.

Az órarendek és a konzultációs időpontok kapcsán az intézeti honlapokon tájékozódhat (Kari honlap/Szervezet/Intézetek menüpont), egyéb adminisztrációs ügyekben keresse a Tanulmányi Csoport munkatársait.

2. Kérelmekkel kapcsolatos tudnivalók:

Költségtérítéses kérelmek

–          beadási határidő: 2012. február 4!.

Elektronikusan benyújtható kérelmek (a NEPTUNON keresztül, az Ügyintézés/Kérvények menüpontban elérhető nyomtatványokon):

– Költségtérítés két részletben történő fizetése

– Költségtérítés-csökkentés párhuzamos képzés alapján

Papíralapon benyújtható kérelmek: (A kari honlap Hallgatók/Űrlapok menüpontjából letölthető kérelmek, leadandó a Hallgatói Információs Központban (HIK, B/2. épület Alagsor)

–          Költségtérítés-mentesség igénylése gyermekgondozás alapján vagy második közismereti tanári szak végzésekor

–          Költségtérítés-csökkentés szociális helyzet alapján

–          Államilag támogatott képzésre való átvétel

–          Költségtérítés csökkentése szakdolgozat-beadás alapján (Általános kérelmen nyújtható be!)

Jogviszonnyal kapcsolatos kérelmek

–          beadási határidő: 2012. február 10.!

Elektronikusan benyújtható kérelmek (a NEPTUNON keresztül, az Ügyintézés/Kérvények menüpontban elérhető nyomtatványokon):

–          Passzív félév bejelentése

–          Hallgatói névsorból való törlés

Tantárgyakkal kapcsolatos kérelmek

–          beadási határidő: 2012. február 17.!

Elektronikusan benyújtható kérelmek (a NEPTUNON keresztül, az Ügyintézés/Kérvények menüpontban elérhető nyomtatványokon):

–          Kreditbeszámítás

–          Tárgyfelvétel/kurzusfelvétel-módosítási kérelem (tárgyfelvétel, tárgytörlés, kurzusmódosítás)

Papíralapon benyújtható kérelmek: (A kari honlap Hallgatók/Űrlapok menüpontjából letölthető kérelmek, leadandó a Hallgatói Információs Központban (HIK, B/2. épület Alagsor)

–          Kedvezményes (egyéni) tanulmányi rend igénylése

Kérem, a továbbiakban is figyelje a félévkezdéssel kapcsolatos hirdetményeket a faliújságokon és a kari honlapon!

Sikeres félévkezdést kívánva tisztelettel:

Körtvélyesi Vanda

Tanulmányi Csoportvezető

Leave a Reply