TÁJÉKOZTATÓ
a Bölcsészettudományi Kar hallgatói részére
1. Beiratkozással kapcsolatos tudnivalók:
– Beiratkozás a NEPTUN-rendszerben: 2012. január 31. (kedd) 800 – február 4. (szombat) 2359!
– Tárgyfelvétel a NEPTUN-rendszerben: 2012. január 31. (kedd) 800 – február 11. (szombat) 2359!
– Bejelentkezési lap kitöltése és aláírása:
Nappali tagozatos hallgatóknak 2011. február 7. (kedd) 900 – február 13. (hétfő) 1400-ig (minden munkanapon 900-tól 1400-ig) a B/2-es épület alagsorában található Hallgatói Információs Központban (HIK).
Levelező tagozatos hallgatóknak pedig az első konzultációs időpont alkalmával; aki az első konzultáción nem vesz részt, annak a Tanulmányi Csoport kipostázza a lapot a következő héten.
A félév tanulmányi időbeosztását itt találják: http://www.bolcsesz.uni-miskolc.hu.
A költségtérítés NEPTUNON történő befizetésének (beteljesítésének!!!) határideje: 2012. február 17.!
Az átutaláshoz szükséges gyűjtőszámla-tájékoztatót a NEPTUN-rendszer nyitóoldalán találják meg.
A gyűjtőszámlára átutalt, de oda meg nem érkezett pénzösszegekről szóló átutalási megbízás másolatát e-mailben a boltcsop@uni-miskolc.hu címre, vagy a Tanulmányi Csoport munkatársainak juttassák el, a kapott adatok birtokában tudjuk hozzárendelni a pénzösszegeket az egyéni gyűjtőszámlákhoz!
Amennyiben a költségtérítést nem magánszemély, hanem vállalkozó, gazdasági társaság, intézmény stb. fizeti, akkor a kari honlapról letölthető Számlaigénylő lapot szíveskedjen teljes körűen kitölteni és a Tanulmányi Csoportnak 2012. február 10-ig (péntek) levélben vagy személyesen eljuttatni.
Az órarendek és a konzultációs időpontok kapcsán az intézeti honlapokon tájékozódhat (Kari honlap/Szervezet/Intézetek menüpont), egyéb adminisztrációs ügyekben keresse a Tanulmányi Csoport munkatársait.
2. Kérelmekkel kapcsolatos tudnivalók:
Költségtérítéses kérelmek
– beadási határidő: 2012. február 4!.
Elektronikusan benyújtható kérelmek (a NEPTUNON keresztül, az Ügyintézés/Kérvények menüpontban elérhető nyomtatványokon):
– Költségtérítés két részletben történő fizetése
– Költségtérítés-csökkentés párhuzamos képzés alapján
Papíralapon benyújtható kérelmek: (A kari honlap Hallgatók/Űrlapok menüpontjából letölthető kérelmek, leadandó a Hallgatói Információs Központban (HIK, B/2. épület Alagsor)
– Költségtérítés-mentesség igénylése gyermekgondozás alapján vagy második közismereti tanári szak végzésekor
– Költségtérítés-csökkentés szociális helyzet alapján
– Államilag támogatott képzésre való átvétel
– Költségtérítés csökkentése szakdolgozat-beadás alapján (Általános kérelmen nyújtható be!)
Jogviszonnyal kapcsolatos kérelmek
– beadási határidő: 2012. február 10.!
Elektronikusan benyújtható kérelmek (a NEPTUNON keresztül, az Ügyintézés/Kérvények menüpontban elérhető nyomtatványokon):
– Passzív félév bejelentése
– Hallgatói névsorból való törlés
Tantárgyakkal kapcsolatos kérelmek
– beadási határidő: 2012. február 17.!
Elektronikusan benyújtható kérelmek (a NEPTUNON keresztül, az Ügyintézés/Kérvények menüpontban elérhető nyomtatványokon):
– Kreditbeszámítás
– Tárgyfelvétel/kurzusfelvétel-módosítási kérelem (tárgyfelvétel, tárgytörlés, kurzusmódosítás)
Papíralapon benyújtható kérelmek: (A kari honlap Hallgatók/Űrlapok menüpontjából letölthető kérelmek, leadandó a Hallgatói Információs Központban (HIK, B/2. épület Alagsor)
– Kedvezményes (egyéni) tanulmányi rend igénylése
Kérem, a továbbiakban is figyelje a félévkezdéssel kapcsolatos hirdetményeket a faliújságokon és a kari honlapon!
Sikeres félévkezdést kívánva tisztelettel:
Körtvélyesi Vanda
Tanulmányi Csoportvezető