Tisztelt Hallgatók!
2014. február 1-től az egyetemen Központi Tanulmányi Szervezet működik! Ennek keretében bizonyos adminisztrációs ügyeket nem a kari Tanulmányi Osztályon, hanem az Egyetemi Ügyfélszolgálati Központnál (A/1 épület mfsz. 18.) kell majd intézni a továbbiakban.
Ezen felül módosulni fog a hallgatói kérvények leadásának módja is a 2013/14/2 félévtől. Mostantól minden kérelmet (tárgyfelvétel/törlés, passzivizálás, stb) a Neptun elektronikus rendszerén keresztül kell majd rögzíteni. Ennek értelmében megkérünk minden hallgatót, hogy pontosan tartsa be a határidőket, ugyanis annak lejártával a rendszer nem fogja engedni a kérvények leadását.
Ha a hallgatóságnak bármilyen kérdése merülne fel, illetve segítségre van szüksége a megújult adminisztrációval kapcsolatban, továbbra is rendelkezésre állunk minden hétköznap a Hallgatói Információs Központban (B/2. alagsor)!
Üdvözlettel:
Miskolci Egyetem
Bölcsészettudományi Kar
Hallgatói Önkormányzat